PulitSurprize

Neeltje en Sjoukje gaan het maken in de journalistiek.

donderdag, mei 25, 2006

Nova meets Sex and the City (2)

De bende op mijn kamer was waarschijnlijk nog erger. Dinsdagavond was de laatste borrel van Journalistiek en het bestuur, waar ik ook deel van uitmaak, ging verkleed. Als hoer. Het gehele enigszins tot zeer sexy gedeelte van mijn klerenkast lag dus uitgespreid over mijn bed, de vloer en mijn zes stoelen. De wasmand stond open, er lagen kruimels all over the place, stapels shirtjes in mijn kast waren omgevallen en op mijn tafel bevond zich een grote stapel vieze bordjes en glazen. Da's toch lullig thuiskomen na drie dagen zwaar de journalist uithangen. Ik heb een tas gepakt en onmiddellijk de deur achter me dichtgetrokken. Even niet. Even geen huis, even geen Groningen en even geen journalistiek. Ben er even klaar mee. Voor een weekend dan. Want volgende week gaan we knallen, Sjoukje en ik. En we zullen onze docenten én onze mannelijke studiegenoten eens even een poepie laten ruiken. Onze radioshow zal ontstaan uit keiharde journalistiek! Maar dan wel met een vrouwelijk sausje...